23.3.13

Mars genom åren

Mars 2010


Jag gick på åttonde klassen. Jag var med i en teater 'ovella' (vid dörren), den näst sista jag varit med i. Saknar nog teater en hel del men dans vinner ju lugnt. Åkte slalom vid Kaustby med Hanna, Olivia och Lina. Klädde mig ganska punk-stiligt och använda svart nagellack, hade funnit min kärlek till rockmusiken och var överlag lycklig.

Mars 2011


Mars 2011 var jag till Sverige, Åre och åkte slalom med mina vänner. Det var faktiskt roligt och jag tänker fara till Åre pånytt ännu någon gång. Var på My Chemical Romance's konsert i Helsingfors med Memi. Fotade med min Nikon coolpix digitalkamera, men drömde om en systemkamera.

Mars 2012



Vår vän, Torsten Borg, var med i Finlands idols. Vi fick fribiljetter till tio av honom så förstås åkte vi ju och hurra på honom. Våra franska utbyteselever var i Finland och vi skulle till Frankrike senare. Jag hade fått min Canon 1000d kamera och det märks ju på bildkvalitén.


Vad tycker ni? Tycker ni att jag ska göra såna här för varje månad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar