4.2.13

Min veckoslut





Min veckoslut var nog en succé, fast jag har varit lite sjuk. Halsen har varit sår, men annars har det varit helt okej med min hälsa.

Jacke kom och sov över hos oss natten till lördag. På morgonen åt vi ohälsosamt morgonmål. Glass, blåbärspaj, blåbär och kinuskisås, som man kan se på den översta bilden. Det var Memis och Jamppes förlovningsfest på eftermiddagen. Det var nog härligt att se dem och alla andra vännerna också.

På söndagen var jag till Jackes och efter att jag sagt farväl åt honom vid busstationen fick jag nästan strax fara till Jungsborg och se på årets revy, heitvegg. Vår vängrupp hade platser vid första raden, hela första raden faktist. Det var nog härligt att vara och se på teater, speciellt då man känner så många som är med i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar