15.12.12

Don't take anything less




Ett par fotografier från Helsingfors. Jag var där måndag till tisdag den här veckan. Och vad gjorde jag där? Jag var och se på Muse's konsert! :D För tredje gången och det är totalt värt det! Det var superbra! Sanningen är ju bara att de är den bästa live-bänden som finns.

Man får ju inte ta med systemkameror till konserer, så inga foton från det, tyvärr. Men istället ger jag er en link till en video därifrån. Inte min favoritlåt eller den bästa kvalitén, men hittade inget bättre.
Muse - Panic Station, live at Hartwall

Imorgon är det triolis juluppvisning! Jag har duett med Hanna, jag är med i tomtedansen och jag tränar ju tre grupper som ska också alla dansa. Dessutom har jag och Hanna fått vårt koreografi ordentligt färdigt först igår så man får väll se hur det går, skulle gärna ha övat mera. Nu ska jag fara och rulla håret för imorgon (Ja, jag rullar mitt hår. Det hålls så mycket bättre då), hoppas allt far väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar