23.12.12

Change in the air



Igår på kvällen var jag och se på the hobbit i Jakobstad, med Jackes familj. Den var riktigt bra och underhållande, men jag kan tänka mig att den kan bli långtråkig om man ser den själv eller med en vän hemma, alltså när inte screenen är så stor, utan 3D-effekt och skratterna från publiken är där.

Idag var jag äntligen och ge mina ullestrumpor till hälsocentralen! Det var många som blev så glada! :) Man blir också självlite lycklig av sådant. Så nu är det över och jag kan inte säga om jag ska göra det på nytt nästa år eller något alls. Det var ganska mycket jobb med det, men det var totalt värt det!

Efter det var jag dessutom vid Jackes och äta. Det var lax, och oj vad det var gott! Vi äter inte fick hemma för mamma är allergisk, så fisk smakar oftast för mig när det bjuds. Sedan såg vi första home alone filmen, och den är ju så julig.

Glad jul åt er alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar