31.12.12

A look forward


Några förväntningar och mål för nästa året:

-Jag ska och se på Muse i sommar (för fjärde gången) och det symboliserar att jag ska njuta och ha roligt det kommande året! Göra saker som jag kan inte glömma.

-Bli en bättre vårdare, i skolan och i praktik. Sedan har jag bestämt att jag ska få sommarjobb som en närvårdare i sommar, har redan ett par möjliga arbetsplats.

-Vara kreativ! För det lämnar lätt bort. Jag önskar att jag skulle rita och måla mera, men jag ska i alla fall hålla på med olika slags handarbeten.

-Jag ska dansa, dansa, dansa! Jag önskar att jag skulle bli bättre på min dansteknik, speciellt piruetter och olika stora hopp, och att jag skulle göra fantastiska koreografier.

-Sist men inte minst, skolan. Jag önskar att jag skulle orka satsa på mina studier, lära mig och få bra vitsord.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar