23.9.12

Just a little bit


Igår var jag på crosspoint, det var så skönt. Jag har inte varit där typ alls sedan förra våren, har jobbat, varit på läger, varit på bröllop, haft provvecka... Allt möjligt så att jag har varit tvungen att skippa crosspoint. Det var Oa Lönnbäck som talade och det är så lätt att lyssna på honom, man börjar inte tänka på nånting annat lika lätt. Och det han berättade om var bra, om att förtrösta på Gud, det skulle jag gärna lyckas med bättre.

Efter det fortsatte jag och Jacke på min vän Eddies kalas var man såg en vän som har flyttat till Åbo, så det var riktigt roligt.

Imorgon ska jag fara och tala om min välgörenhetsprojekt till en klass i länsipuistos högstadie. Aaahhhh! Hur kommer det månne att fara? Vi hoppas på bra.

Om du har missat min välgörenhetsprojekt så kan du läsa om det här:
http://annamab.blogspot.fi/2012/09/valgorenhet-hyvantekevaisyytta.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar