12.6.12

Let's get lost


nr. 36 - Hoppa på trampolin :)
Det gjorde jag igår vid Sagas och såg otrolig dum ut. Igåt var jag alltså med folk till Sagas, vi åt god mat, såg på fotboll och var i bubbelpoolen :)

Annors också så har jag gjort 20 saker på min lista, och tänker nu nämna bara ett par av dem:

nr. 14 - Jag och Jacke övernattade på villan mellan söndag och måndag. Det var riktigt mysigt, vi var i bastu, grilla marshmallows, spela kort och andra saker som man gör på villan.

nr. 16 - Samma kväll som vi övernattade på villan så var vi på bio också :) Vi såg Hunger games. Jag har nog sett den redan en gång men då biljetterna dit var otroligt billiga så gick jag en gång till :)

Sen har jag varit och jobba för första gången på sommaren vid Rinas, samma sak gjorde jag nu där som alltid. Dessutom ska jag på kvällen igen till Sagas för vi ska ha paintwar! :D Alltså vi ska slänga vattenballonger fyllda av färger på varandra, och man ska förstås ha vita kläder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar