29.6.12

I choose to survive, whatever it takes

Gissa vad jag fick veta just. Muse har släppt en singel, som är sången för olympiska spelen i år.

Jag blev så lessen när jag såg reklamen till deras nästa album, så var den här sången en klar förbättring. Fast jag faktist saknar deras gamla stil. Det finns inte riktigt nåt liknande.

Och jag såg att muses konsert i Finland vid slutet av året är slutsålt :/ Jag hann inte riktigt bestämma mig om jag vill dit för att reklamen gjorde mig så lessen. Men jag tror att de kanske komme ännu och sälja "sittaplatser" till konserten, måsta bara vänta och se.

Bilder från när jag var på deras konsert 2010:



Jag var som 5 meter från scenen, det var otroligt kul! Man kunde se om de ens blinkade :)

Jag tror att jag har aldrig varit brunare än på sommaren 2010, ser bara på bilden och hoppas att jag skulle få lika mycket sol i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar