17.6.12

How my soul longs for you



Var igår med Hanna till Palmahovi förrän vi cykla till ungdomssamlingen i Torsö. Jag tycker bara att hon är så vacker, och jag tycker att det är lite roligt att hon sitter på samma sätt i båda foton :) Sanningen är ju att man får många bra bilder av Hanna och hon är bra framför kameran. Det är kanske därför jag brukar vara så ofta och fota med henne.

Jag njöt otroligt mycket av ungdomssamlingen vi var på! :) Det var faktist skönt, nu väntar jag bara själv att jag kan fara på skriba som hjälpledare! :D

På ungdomssamlingen hade de sketch, en av dem var "lifehouse". Jag tyckte att de gjorde den otroligt bra! Jag fick bara en sån bra feel från de. Jag tycker bara att den draman är så bra, man blir bara lycklig av att veta att Jesus älskar en och gör allt för en. Jag har sett den förr, men tyckte att den hade större effekt när man såg den "påriktigt".
    Och till er som har inte sett den eller aldrig hört om den:
                       lifehouse-dramat på youtube

Dessutom, sådär på tal om yoghurt, så har jag lagat pasta carbonara och macarons idag. Pastat blev otroligt gott men macaronsen va lite nog av en miss. Nästa gång får de lov att bli bättre :)

1 kommentar: