4.4.12

You're the only one

De va noo en lite intressant dag i skolan. Elle de beror hur man tänker de. På morgonen hade vi hu man bemöter döden o hur man ska laga en död patient, efter maten hadd vi då depression. Fin dag, fin dag... Ganska sorglig.
Dessutom före dihäär timmarna hadd vi en typ av prov på morgonen, som gick igenom, men de visst noo alla att de sku fara.

Nu sku ja boorda läsa på prov igen. Men ja försöker hålla mig positiv med att tänka att de e sista provet och nästa gången måst ja göra prov först på just före sommarlovet. Så man klarar sig väll då.

Sen berätta ja int om min perushoidonkoe alls. Vi fick en lätt juttu, att mäta blodsocker. Nå man tog alla juttuna som behövs fram, pickar min vän. De va int tiräcklit styrka "i nålen" så inget blod kommer, pickar pånytt. De kom bra med blod, men maskinet som ger värdet säger error. Nå tar blod dit in pånytt, säger ännu också bara error. Far o hämtar en ny maskin och äntligen får jag ett värde. Så jag måsta picka 2 gånger o fick värde först på tredje gången. Så under he tiden blev ja gårrnervös, så enkel sak o he verka nästan som ja sku int kuna. Int va he mitt fel att mätaren funka int :(

Sen har ni kanske märkt att ja har en ny bild på min blogg :) Ja blev me förra. Tycker ni den nya e bättre?
Anyway, ett par bilder från igår:


Nii o ja mena nästan glömma:
På påsklovet ska ja till ylläs med min härliga vän Alisa (hennes blogg), de kommer ju att bli kul! :D
Så de menar att ja kommer kanske inte och uppdatera på bloggen, vet int hu de e med nätet där.

Så glad påsk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar