10.4.12

Just in time, in the right place

Gissa va ja goo igår då ja äntligen hadd tid och ork! Rita! Int de bästa jag gjort, men ja rita iaf.





Det ser lite ut som en hippibil med hede konstiga avgasen (kallas he väll??). Jacke tyck att min bil använder enhörningsblod som bensin när det ser ut sådär :)

Idag har det varit en awesome dag! :D Jobba från 9-15 (pengar till frankrike *thumbs up*), fast ja goo samma hela dagen typ. Jag sjöng fyllt hela första två timmarna på jobba fö ja va ändå dit, men sedan kom förstås nån annan dit o ja märkt int de o ja höll på o sjunga en hög ton (o jag kan int faktist sjunga bra), så de va ju lite kul o nolot.

Jacke kom o hämta mig från jobbet o sen foo vi på kaffe o tala om musik, artister, idols o ja tala om dans o han hörd på c(-: Sen foo vi å låna lite cdn från biblioteket (nu har ja nåt nytt att höra på jobbet imoron) och efter foo vi till halpa-halli o köpt påskägg fö di e så billi nu :) Ja totalt diggar leksakerna i dem! Japp, Anna 16 år.



O nu ska ja ännu till bönsku idaa o sen efter de ska ja laga kanske örhängen om ja orkar :)

Hoppas ni har haft en huippu-dag också! Ha de så bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar