18.2.12

I'll be there as soon is I can

Igår hade jag skola från åtta till fyra. Men vi sluta noo halv fyra, men bara fö att vi hade inga raster. De va faktist en tuff dag. Vi hade 3 olika NYA ämnen. Perushoito, aseptiikka o lääkehoito, inget annat. Alltså bara teori hela dagen, blääh. Första fyra timmarna skrev vi bara upp allt möjlit, o med en otrolit snabb fart. Min hand skaka faktist efter de o tummen var sjuk.
Int att de sku ha varu den hemskaste dagen i mitt liv, ja hadd faktist ganska kul ändå i skolan. Ja håll på me dans o lite zumba o sånt ti klasskamraterna, drack ett par kaffe o åt lite karkki så man sku orka. De va bara didee två sista timmarna som va rikti rikti tuffa.

Min kväll blev nu bra till en slut :) Så de va en helt bra dag ändå, fast hemskaste fredagen på länge.

Idag ska ja nångång på eftermiddagen(?) på kaffe me Jacke till livingroom, sen far vi ti deras, kl.19 e de crosspoint o därifrån ska ja till Ollis med flickorna fö hon har fyllt :)


Sen tog jag några bilder på morgonen om mummus gamla fickklocka som jag använder som halsband. Den fungerar int, men ja tycker att den e så otrolit fin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar