25.12.11

God jul och fri på jorden!

Nu har man fått öppna presenterna o äta alltfö myki mat. Julen va faktist helt kul, har haft värre julafton under mitt liv.
Fredag va ja o min lillebror o äta vi mummus, där va också många av mina kusiner. Som Sorvistos flickorna, 4 syskon i ungefär samma ålder. Ja berättar bara er att di har myki ljud o myki ti säga.
Här äter di alla (niin edustavia):

Sen foo vi ju o se på tablå vi stadskyrkan. De e noo så julfiilis<3 Andra gången ja va o sii men int kommer de no jul utan tablå.

Lördagen var jag för största delen vi pappas. Försökte halva dan ta foton av kurre (vår katt), han tyckt int om he alls. Ingen modell blir de av den katten. Men ja tycker att några lyckade foton fick ja, och min personliga favorit är:

FÖRE:
 
EFTER:
Gulliga kurre<3

 Nii sen ladda ja ner en 30 dags friversion av photoshop CS5.1. Helt äärlit e ja int nå bra på photoshop, eller redigera överlag. Men planen är att lära sig.

Så God jul till alla! Hoppas att ni har de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar