11.12.11

Baby, it's cold outside

Idaa har de vari ganska juligt för mej : ) Hör på julsånger o har myslys på.

Sen har ja bakat mitt livs första cheesecake. He va på tiden.
Annors har ja laga 3 armband. Nu kan ja vara nöjd me att ja har ens gjort nånting lite kreativt dehee veckan.
Tre som liknar varandra. Ja tänker lite som om di sku vara samma serie. Tycker dessutom jättemyki om hedee bande, ja tycker he e fin : )

Igår va ganska awesome dag. Jag gick från kyrkbacken hem o he tog över en halvtimme. Seriöst ja gick otroligt trögt. Int alls likt mig. Jacke som kom från öja hann till oss före mej o han starta lite senare än jag. Men de va noo en härlian dag me Jacke<3 O på kvällen en awesome crosspoint o skön kväll (natt?) vi stage. Spela yatzy, ja tycker så om yatzy faktist. Favoritspel.
Sen tycker jag att de e skönt bara att sitta här framför datorn o se ut emellanåt då de ser så vintrigt ut genom fönstret. Men nu börjar he bli mörkt.. -_-
Ikväll blir det väll cell vi oss (hoppas ja faktist). Vi har int haft en cell på läääääänge. De sku vara kul.
Annors tog jag några bilder idaa ute o så, men orkar int laga dem hit fö att blogger kråtar så otrolit myki. En ljus kan ni väll få ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar