14.11.11

Save the children!

Lördag:

På lördag bakade jag och Jacek hjälpte till, muffins för de som hungrar i Afrika. Och tänk att jag åt inte än ända en! Blåbär-hallon med glasyrmaränghomma.

Dessutom tog jag med virkade leksaker. Di va tillsammans 17 stycken, 5 tog jag med tillbaka hem och 2 gav jag faktist bort.
Alla va till salu utom en:
För den ska jag ge till min nyfödda kusinpojke! När jag får en chans alltså,  familjen bor i uleåborg... Men ja kan int vänta tills jag får sii honom! : D Otroligt gullig såg han ut i bilderna! O liten var han : )


Annors har jag "läst" på prov. Engelska förra veckan for helt okej, idag hade jag modda aka textkompetens. De kuna int fara bra! Ja va typ femte som gav he upp och alla andra håll ännu på och gårrskriva. Int bra, int bra. Imoron e de finskaprov :-S Jaa-a lite rädd fö den, ja har hört att den lärarens prov e svåra. Onsdag e de matte. De kan jag faktist men jag slarvar allti i varenda prov. Jag läser inte frågan tillräckligt bra, ja har för exakt svar, jag har rätt svar men har kommi till den på fel sätt.... såndee onödigt e mina matteprov allti fylla av. Och torsdag... Då e de tuntematon sotilas som gäller!! :-S

Yeah... Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar