25.9.11

Min veckoslut

Min veckoslut har varit en mix av illamående och att ha kul.

Jag har mått otrolit dåligt hela veckosluten men ändå lyckats ha roolit. Fredag hade jag ingen skola : ) Och har varit med Jacke och sett på glee och Red Riding Hood. Den va bra fast ja va int helt med hela tiden för Jacke tala så myki.
(hon ser fin ut)


På lördagen fortsatte illamåendet och jag fick ingen sömn på natten så jag sov ganska länge. Men otrolit nog lättade det till kvällen och jag kunde fara på ungdomssamling. Det var skönt : ) Bra musik, undervisning och catering sponsrad av studio Wiik. Efter det for jag, Jacke och Sjöbä ti Eddies föddisfest. God mat och poker, jag vann pojkarna totalt.


Idag fick jag en surprisevisit av min kära vän Anniina, och lyckades att få en bild av henne. Hon har också blivit galen av Bleubirds blogg. Seriöst den e den bästa bloggen någonsin. (Bleubirdvintage)

hippianniina

Och på kvällen e de cellträff @ netas : ) Looking forward to it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar